vineri, 4 februarie 2011

acasa

nu pot scapa de zgomotul de afara
indiferent cat as trage
indiferent cat mas izola
oricat mas indeparta

am trait aici toata viata
dar nu mam simtit niciodata acasa
nu am simtit niciodata libertatea
doar frustrare si angoasa

toate contemplarile mele profunde
miau provocat dezgust pentru rasa
umana e dorinta de a trai
iubirea voastra e o farsa

as vrea sa evit dorinta
caci ea e cea mai pacatoasa
dar cine imi va ridica statuie
in aceasta lume hidoasa

azi am realizat
nu va fi nici o schimbare
nu va fi nici o revolutie
oamenii sau oprit in evolutie

trebuie sa ma sterg din lista
sa imi arunc idul intrun foc
sa nu mai exist pentru mess
sa nu mai bat pasul pe loc

vad cum se scufunda
aceasta epava numita umanitate
indiferenta, superficialitate
acestea nu trebuie salvate

2 comentarii:

  1. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere