vineri, 28 ianuarie 2011

Uneori

si aici continuarea.
imi vine sa ma urc pe pereti de nervi.
imi vine sa beau mult lapte.
imi vine sa ascult muzica prea tare uneori prea incet.
imi vine sa explodez de placere.
imi vine sa arunc toate cablurile din spatele biroului.
imi vine sa iubesc.
imi vine sa urasc.
imi vine sa ma joc cu penisul meu.
imi vine sa o injur pe mama.
imi vine sa il omor pe taicamiu.
imi vine sa ii spun fratelui meu ca il iubesc.
imi vine sa ma duc undeva sa o iau de la capat.
imi vine sa realizez ceva.
imi vine sa calatoresc.
imi vine sa fac baie chiar daca am facut dus mai devreme.
imi vine sa dansez.
imi vine sa vorbesc inteligent.
imi vine sa fiu romantic.
imi vine sa incerc alta gaura.
imi vine sa ma rad pe tot corpul.
imi vine sa ador ceva la prima vedere.
imi vine sa zbor.
imi vine sa visez.
imi vine sa injur.
imi vine sa imi iau viata.
imi vine sa dau viata.
imi vine sa lucrez.
imi vine sa fac bani.
imi vine sa insel.
imi vine sa ma retrag la un prieten acasa si sa traiesc acolo cateva zile pana incepe lumea sa ma aprecieze.
imi vine sa platesc o curva sa imi povesteasca viata ei.
imi vine sa ma gandesc la adevaruri fundamentale.
imi vine sa filozofez.
imi vine sa scriu o carte.
imi vine sa scriu o poezie.
imi vine sa scriu.
imi vine sa stau pe mess.
imi vine sa imi iau viata in piept si sa schimb ceva pentru ca asa am auzit intrun cantec.
imi vine sa vorbesc la telefon cu o necunoscuta.
imi vine sa ma intorc la viata ce o aveam inainte.
imi vine sa nu mai fiu divers.
imi vine sa incetez lucrurile care le fac si ma duc catre tristete.
imi vine sa incetez sa mai caut adevarul.
imi vine sa mint.
imi vine sa sparg un pahar dupa ce beau din el.
imi vine sa ma cert.
imi vine sa iubesc o necunoscuta.
imi vine sa nu mai aud nimic.
imi vine sa caut recunoasterea celorlalti.
imi vine sa ma uit la vreme fara sa o prevad.
imi vine sa nu mai am dreptate.
imi vine sa imi fac un ceai.
imi vine sa fac pizza.
imi vine sa nu mai mananc.
imi vine sa slabesc.
imi vine sa imi bag pula.
imi vine sa nu mai imi pese de nimeni.
imi vine sa am grija de cei care au nevoie de indrumarea mea.
imi vine sa fiu banal.
imi vine sa fug de goliciunea sufletului.
imi vine sa citesc ganduri.
imi vine sa ma satur.
imi vine sa tac.

Un comentariu:

  1. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere