vineri, 28 ianuarie 2011

Definitia iubirii pt mine

Definitia iubirii pentru mine. Iubirea libera.

Idealul de iubire libera nu inseamna toata lumea fute tot ceea ce merge, inseamna ca tie nu ar trebui sa iti fie frica de sexualitatea ta sau a altor oameni. Dragostea libera inseamna a fi deschis pentru oricine si orice si luand tot asa cum este. Practic dragostea libera in fiecare zi si chiar daca pot aprecia frumusetea in toata lumea asta nu inseamna ca eu sunt atras de toata lumea. Voi agrea mereu sa vad o tipa destul de sexy sau un specimen de sex masculin la fel de sexy, dar nu vreau sa fiu intim cu ei individual sau in acelasi timp. Eu sunt deschis pentru orice intimitate in care mas simti bine eu si/sau iubita mea. Nu am nevoie de nici o norma sociala sau eticheta de homosexual / normal / sau bi sa-mi spuna pe cine sa iubesc. A iubi este sentimentul cel mai uimitor pe care mil pot imagina.
Suntem nascuti intr-o societate care este in mod constant bombardata cu granite care nu au nevoie sa fie stabilite. Daca toti am fi fost deschisi nu ar exista nici o limita de traversat si, prin urmare, nici un conflict ci numai dragoste.
Ni se spune de la o de varsta frageda, ca soarta mai buna decat de a fi obligat prin contract sa fi legat de aceeasi persoana si de aceeasi casa si oras pentru tot restul vietii tale, nu exista. Noi mergem la scoala astfel încat sa putem obtine un loc de munca, astfel incat sa putem merge la facultate, astfel incat sa putem obtine un loc de munca mai bun, astfel incat sa putem face bani, astfel incat cineva sa vrea sa se casatoreasca cu noi si astfel incat sa putem cumpara o casa si o masina si un credit ipotecar si copii, astfel incat, chiar daca ne-am dori sa facem o schimbare nu am fi in masura sa o facem fara suferinta si pierdere de bani si de a fi privit aiurea de catre societate!
Nu consider idioti pe cei ce aleg o viata cu contracte situata in prevederile legale si acceptata de societate dar blamez pe aceia ce nu pun intrebari niciodata! Cum poti sa stii daca esti fericit altfel daca nu incerci nimic?

Eu nu sunt suparat pe cei care nu vor vedea punctul meu de vedere, eu sunt incredibil de trist pentru ei. Eu sunt mult mai fericit traind viata mea libera decat cei ce traiesc viata lor intr-o cusca din care nu vor iesi sau poate o vor face prea tarziu.
--
Ignoranta nu este fericire, este prostia, cu un sentiment de mândrie.

Sexualitatea nu este "slutty", murdara, sau impura. Aceasta poate fi obraznica uneori, dar niciodata nepotrivita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu